واحد پول چين واحد پول چين .

واحد پول چين

حواله يوان چين

 

سفارش يوان چين

در كمتر از چند ساعت دريافت حواله يوان به چين شما را در اختيار شما قرار مي دهد. حواله يوان به چين به صورت داخلي از چين به تمام بانك هاي چيني به ويژه بانك ABC (بانك كشاورزي چين) انجام مي شود. براي شرايط ارسال واحد پولي چين و رسيد حمل و نقل به يوان چين در همان روز ظرف چند ساعت به دست شما مي رسد. حواله هاي بانكي يوان چين براي مبالغ بالاي 50000 به صورت رايگان پرداخت انجام مي شود. شرايط حواله واحد پول چين پي همواره سعي در ارائه خدمات متمايز به مشتريان و راه اندازي خدماتي دارد كه قبلاً در دسترس هموطنان نبود. از اين حيث مي توانيد حواله يوان به چين خود را با هر مبلغي كه بخواهيد ثبت كنيد و با پرداخت كمترين هزينه، حواله يوان به چين جزئي را نيز از اين طريق انجام دهيد.

تحريم ها

متاسفانه با توجه به تحريم ها و محدوديت هاي بانكي كه بر سر راه انتقال پول به خارج از ايران وجود دارد، اگر مي خواهيد از امكانات اين موسسه استفاده كنيد و در عرض چند ثانيه پول را به خارج از كشور حواله يوان به چين انتقال دهيد .بانك هاي چيني در دسته هاي مختلفي به شرح زير طبقه بندي مي شوند:  بانك هاي تخصصي در چين عبارتند از:

·       بانك كشاورزي ABC چين

·       بانك صنعتي و تجاري ICBC چين

·       بانك مركزي چين

·       بانك هاي خاص براي اهداف وام دهي: شامل بانك توسعه كشاورزي ADBC ​​چين و بانك توسعه CDB چين است.

·       بانك هاي تجاري

·       بانك هاي خارجي

بانك كشاورزي

شرايط ارسال واحد پول چين در بانك كشاورزي چين (ABC)، معروف به AgBank، يكي از چهار بانك در جمهوري چين است. اين مركز در سال 1951 تاسيس شد و دفتر مركزي آن در منطقه Dongcheng، پكن قرار دارد. اين شعبه در سرزمين اصلي چين، هنگ كنگ، لندن، توكيو، نيويورك، فرانكفورت، سيدني، سئول و سنگاپور دارد. ABC داراي 24000 شعبه است و سومين وام دهنده بزرگ چين از نظر دارايي است. امكان ارسال يوان، دلار و حواله يوان به چين به چين با نرخ ويژه وجود دارد. روش هاي مختلفي براي ارسال ارز به كشورهاي مختلف دنيا وجود دارد كه در ادامه به معرفي آنها مي پردازيم. براي انجام فرآيند ارسال ارز با توجه به كشور مقصد و مبدا، رعايت مدارك و دستورالعمل هاي خاصي ضروري است. در حال حاضر اگرچه تحريم ها عليه كشورمان شرايط را پيچيده كرده است، اما هوراداكس راه حل هاي خوبي براي دوري از تحريم ها دارد.

ارسال يوان

حواله يوان به چين به صورت آنلاين يا در بازه هاي زماني مشخص انجام مي شود. شرايط انتقال واحد پول چين زمان انتقال پول به چين مربوط به بانك هاي مورد نظر براي انتقال مي باشد. بسياري از بانك هاي اين كشور شرايط ارسال آنلاين يوان را فعال كرده اند. با اين حال، برخي از بانك ها به زمان بيشتري براي تاييد سپرده و حواله در بانك صادركننده نياز دارند.

ارسال يوان و يورو

چين از زمان هاي قديم در تجارت و بازرگاني با ساير كشورها مشاركت داشته است.و كشورهاي خارجي مانند ايران براي انجام معاملات خود نياز به ارسال حواله با واحد پول رايج آن كشور مانند حواله يوان به چين و يورو داشتند، به همين دليل بانك كونلون براي انجام نقل و انتقالات بانكي بين چين و ايران ايجاد شد

مبادله ارز براي بازرگاناني كه از چين وارد مي كنند. ارسال يوان و يورو در بانك KUNLUN چين فقط از طريق تبديل ارز امكان پذير است. ارز به پولي گفته مي شود كه از فروش نفت به دست مي آيد. ايران با ايجاد اتاق مبادلات ارزي، به جاي ارز دادن به تجار و واردكنندگان كالا از كشورهايي كه به دليل خريد نفت به ايران بدهكار هستند و امكان انتقال ارز به حساب‌ها به دليل تحريم‌ها، حواله را به تجار ارائه مي‌كند. براي واردات كالاهاي مورد نياز به كشور استفاده شود.


برچسب: يوان، كارمزد حواله يوان، ارزش يوان، قيمت روز يوان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۵:۳۸ توسط:سينا موضوع: نظرات (0)